12 Ağustos 2015 Çarşamba

Yorum: Çirkin Aşk


 


    
     Yazar:
Colleen Hoover
     Yayınevi:  Epsilon
     Çıkış Tarihi: Temmuz 2015 

     Türü: Yeni Yetişkin, Contemporary, Dram, Aşk 
     Sayfa Sayısı: 368 
     Puan: 3/5
     Satın Al







Ugly Love okuma listemdeydi ama Epsilon’un yayına hazırladığını duyunca biraz alt sıralara atıp beklemeye başladım. Bekledim, bekledim, bekledim… Epsilon sürekli erteleyip durunca artık bende dayanamadım elimde e-book vardı, okudum. Ve iki gün sonra kitap çıktı! :))))
 
Tate hayatını yoluna koyana kadar bir süre pilot olan abisiyle yaşamaya karar veriyor. Taşındığı gün abisinin komşusu, kankası, meslektaşı Miles’la çok ilginç bir şekilde tanışıyorlar. Tabii ki her contemporaryde olduğu gibi aralarında büyük bir çekim oluşuyor. Bi süre sonra buna karşı koyamayan çiftimiz “bir şeyler” yaşamaya başlıyorlar. :) Miles’ın tek kuralı var: “Never ask about the past. Don’t expect a future.” Bu kuraldan da tahmin edebileceğimiz gibi oğlumuzun geçmişi travmatik. Etrafına duvarlar kurmuş. kimseye kendini göstermemiş. Ama tabii ki Tate o duvarları sarsmayı başarıyor.

Kitapta bölümler Tate’in ağzından günümüzü, Miles’ın ağzından 6 yıl önceyi anlatıyor. Böylece “o” geçmişi öğreniyoruz. Ben Tate’in bölümlerinden daha fazla sevdim Miles’ın bölümlerini. O hikaye daha gerçek geldi bana. Günümüzde geçen hikaye anlatılırken hep bir şeyler eksikti bence. Mesela, Miles’ın birden bire yoğun şeyler hissetmeye başlaması hiç inandırıcı gelmedi. Bu çifti pek sevemedim o yüzden. Çifti sevemediğim için kitap benim için sıradan bir kitap olmaktan öteye geçemedi. Artık üç kitaptan birinde görmeye alıştığımız bu geçmişi sorunlu adam - saf kız hikayesini diğerlerinden ayıran tek şey Colleen Hoover'ın başarılı, kendini zevkle okutan kalemi oldu benim için.

Bu kitabın galiba en çok kapağını sevdim. Kitabı bitirir bitirmez aklımda beliren ilk düşünce kapağın güzelliği oldu. İçerikle alakalı bir kapak görmeyeli uzun zaman olmuştu, iyi geldi. :)

Yayın hakları alınan kitapların sayısı sanırım alınmayanlardan daha fazla. O yüzden filmin yolda olması kimseyi çok şaşırtmadı. Ama Nick Bateman'ın Miles Archer olarak karşımıza çıkacağını duymak beni biraz şaşırtmış olabilir. IMDb, film 1 Şubat 2016'da Amerika'da gösterimde olacak diyor ama şu ana kadar Nick dışında açıklanan hiç bir oyuncu olmaması tarihi biraz ileri atabilir gibi geliyor bana. Ufacık bir teaser yayınlandı, teaserdaki havayla kitabın hiçbir alakası yoktu bence. Hatta kapak içeriği yansıtma konusunda teaserdan daha başarılı olmuş diyebilirim. :) Kitaba karşı bir sevgim olmadığı için rahatım, istediklerini yapabilirler. :)) 
               
                         

Bu sefer kitap sadece filmle yetinmemiş. Griffin Peterson kitap için bir şarkı yapmış. Yazıyı yazmaya başladığımdan beri dinliyorum ve sanırım bir süre "uglyyyy, uglyyyy" diye dolaşabilirim. :)

                               
I think it might be easier if we 
fell the way to the bottom of the sea 
I bet it might be easier to flee
run for the hills where you can't follow me 
But I don't want just run away 
not when your love is right in front of me 
this ugly love it won't go away 
straight to my heart like I put you in my veins. 
I've been waiting for you 
to come and pull me back down 
all the weight of the truth 
is taking me to the ground. 
I say, love ain't always pretty sometimes it's ugly, ugly 
you say, love ain't always pretty sometimes it's ugly, ugly. 
I keep coming back begging you for more 
watch my knees as they fall to the floor.
watch you to push you always take the shove 
you don't need this broken kind of love 
I set the rules are you gonna stay 
this is a game you might not want to play 
Passing through hell on my way back home 
                                                          I feel the loneliness seep into my bones.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder