12 Ağustos 2015 Çarşamba

Yorum: The Fill-In Boyfriend





     
     Yazar: Kasie West
     Yayınevi:  HarperTeen 
     Çıkış Tarihi: Mayıs 2015 
     Türü: Genç-Yetişkin, Contemporary
     Sayfa Sayısı: 352   
     Puan: 2/5 
     Satın Al







Kitap instagramda bu aralar sürekli karşıma çıkıyordu. Çok beklentim olmadan sevimli bir aşk hikayesi okuyacağıma düşünerek kitaba başladım. Beklentim düşük olmasına rağmen yine de aradığımı bulamadım.

Gia, lisenin popüler kızı. Hayatından her şey yolunda. Dersleri, aile ilişkileri, arkadaşları... Her şeyiyle "kusursuz." Tabii ki bir de erkek arkadaşı var, Bradley. Bradley üniversite öğrencisi olduğu için uzun mesafe ilişkisi yaşıyorlar ve sevgilisini ziyarete giden taraf genelde Gia. Bu yüzden Gia'nın arkadaşları Bradley'nin gerçekten var olduğu konusunda şüpheliler. Gia'da arkadaşlarına yanıldıklarını göstermek için yıl sonu balosuna Bradley ile birlikte gidiyor ama salona giremeden otoparkta terkediliyor. Gia'yı üzen şey ise terkedilmek değil, arkadaşlarına Bradley'nin varlığını kanıtlayamayacak olması. Otoparkta ne yapacağını düşünürken birden arabasında kitap okuyan bir çocuk görüyor ve ondan o gecelik "Bradley" olmasını istiyor, oğlanda kabul edince olaylar başlıyor. :)

Muhtemelen kitabı karakterler yüzünden sevemedim. Gia, ailesi, arkadaşları... Hiç birini sevmedim. Gia'yla başlayalım. Okuduğum en sıradan karakterlerden biriydi. Hiç bir özelliği yoktu. Beni gülümsettiği tek bölüm pizza ve dondurma tercihleri oldu. Sadece o kısımları okurken Gia'yı sever gibi oldum. Ailesine gelince... Sırf bi ailesi olsun diye yazılmıştı bence onlarda. Okurken hiç "ayyyy! :)))" dediğim bir aile sahnesi olmadı ki genelde bunu çok yaparım. Ve arkadaşları. Onlar hakkında konuşmayacağım bile. Nefret ettiğimi bilin yeter! :)

Peki bu kitapta ne sevdim? Dondurmacı Blake'i sevdim. Hahahha! :) Sadece iki kere karşımıza çıkıyor ve sahneleri toplasak bir sayfa yok ama sevdim. Bir de Sahte Brad'in kız kardeşi, Bec'i. Abisine olan sevgisi çok tatlıydı. Abisi olan biri olarak muhtemelen bende aynı şeyleri yapardım. :) Ayrıca esas kızdan çok daha ilgi çekiciydi, farklıydı, eğlenceliydi. Bu kitap öyle bir bitti ki Bec'le ilgili bi hikaye okuma ihtimalimiz çok yüksek bence.

Sonuç olarak, bu türde bir kitap önerisi isteyen olursa aklıma gelen ilk on kitaptan biri olmaz The Fill-In Boyfriend.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder