20 Ağustos 2015 Perşembe

Tag: Sosyal Medya Kitap Tagi


1. Twitter // En sevdiğin kısa kitap?

Küçük Prens - Antoine de Saint-Exupéry 
Çok sevdiğim birisi tarafından hediye edilen, her okuduğum da bana yeni bir şey öğreten EN sevdiğim kitaplardan bir tanesi!

2. Facebook // Herkesin sana okuman için baskı yaptığı kitap?

Obsidiyen - Jennifer L. Armentrout 
Bu kitabı gerçekten "mahalle baskısıyla" okudum. Bu yüzden mi bilmiyorum ama hiç sevmedim. Sevdiğim tek şey Katy'nin kitapları sevmesiydi.

3. Tumblr // Popüler olmadan önce okuduğun kitap?

Açlık Oyunları - Suzanne Collins
Aslında bu soruya cevap olarak uzuuuuuuuuuun bir liste yapabilirim ama aklıma ilk gelen bu oldu. Kitap bittikten sonra "Yaa bu çok güzel film olur!!" dediğimi hala hatırlıyorum. :)   

4. MySpace // Önceden okuyup beğendiğin ama şimdi okusan muhtemelen beğenmeyeceğin bir kitap?
 
Bazen kitaplığa bakıp "Aaa bunu da mı okumuşum??!" diyorum ama öyle dediklerimi bile seviyorum.

5. Instagram // En güzel kapağa sahip kitap?

Aklıma ilk gelen bu oldu:
Aristotle and Dante Discover the Secrets of the Universe - Benjamin Alire Sáenz



6. Youtube // Film olmasını istediğin bir kitap?
 
Kitapların kitap olarak kalmasından yanayım ama Olasılıksız - Adam Fawer'ın HALA bir filmi olmamasına inanamıyorum!

7. Goodreads // Herkese önerdiğin bir kitap?

Kitap Hırsızı - Markus Zusak 
ÇOK SEVİYORUM!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder