30 Ağustos 2015 Pazar

Yorum: İşgalci






     
     Yazar: Melissa Landers  
     Yayınevi: GO! Kitap    
     Çıkış Tarihi: Haziran 2015
     Türü: Genç Yetişkin, Bilim Kurgu, Aşk 

     Sayfa Sayısı: 428
     Puan: 3/5 
     Satın Al






Sonunda dünya dışında bir gezegende yaşam var! L'eihr gezegeni! Dünyalı ve L'eihrli yöneticiler ilişkilerini sıcak tutmak istiyorlar. İşte bu yüzden ülkeler arası öğrenci değişim programı level atlayarak gezegenler arası öğrenci programına dönüşüyor! Cara'da bu program kapsamında L'eihrli Aelyx'i evinde misafir etmek için hazır. Ama işler planladığı kadar kolay gitmiyor tabii ki. Aelyx'i istemeyen bir grup dünyalı, sürekli alınan ölüm tehditleri, Cara'yı "misafiri" yüzünden dışlayan arkadaşları... Bir süre sonra birbirlerinden başka kimseleri kalmıyor. Ve tabii ki kaçınılmaz olarak burada devreye aşk giriyor. İşte Yabancı Serisi bize bu aşkı, gezegenler arası ilişkileri, Aelyx'i, Cara'yı anlatıyor. İşgalci'de bu serinin ikinci kitabı. Aslında ilk kitabı okuduktan sonra seriye devam edip etmeme konusunda kararsız kalmıştım ama GO! Kitap hatrına sonunda aldım ve İşgalci'yi okudum. :)
 
İlk kitapta olanlar olmuş ve çiftimiz ayrılmak zorunda kalmışlardı. İşgalci'de Cara L'eihr'de, Aelyx ise Dünya'da. İkisi de bulundukları gezegende istenmiyorlar ama birlikte olabilmeleri için gezegenler arası ittifakın sağlanması gerekiyor. O yüzden yapmak zorunda oldukları şeyleri yapıyorlar ve bu bir kaç ayı hasarsız atlamak için ellerinden geldiği kadar uyum sağlamaya çalışıyorlar.

Aelyx ve Cara ayrı olacakları için biraz sıkıcı olabileceğini düşünerek başladım kitaba ama hiiiiiiiç öyle olmadı. Çünkü öğrenci programına level atlatan bu insanlar görüntülü konuşmaya da level atlatmışlardı, çiftimiz bol bol konuştu. Ayrıca ikisi de oldukları gezegenlerde öyle olaylarla uğraşmak zorunda kaldılar ki birlikte olmalarını istemedim bile, ahahah. :)
Koloni hayatının şartları, problar, Jaxen, Aisly, David, Troy, Elle... İlk kitapta eksik olan aksiyonun tamamı bu kitaptaymış meğer. Nasıl bitti anlamadım, gayet akıcıydı. Ve başta gayet yüzeysel bir hikayeyken bu kitapta hikayeye, olayları en az 5 kitap daha uzatabilecek kadar malzeme eklenmişti.

Yazar üçüncü kitap hakkındaki sorulara sözleşmesinin iki kitaplık olduğunu ama beklenen ilgi olursa belki devam edebileceğini söylüyordu sürekli işte bu devam edebilme ihtimali yüzünden kitabın sonu ucu açık bitti.

Veee Melissa Landers, iki gün önce şöyle tatlış bir video ile üçüncü kitabın Ağustos 2016'da geleceğini ve adının United olacağını duyurdu. 
                                
                              

Ben o ucu açık sonu sevdim sanırım o yüzden seriye devam eder miyim bilmiyorum ama bu iki kitabı çok büyük bir istekle okumasam da, okuduğuma pişman olmadım. Siz de seriye bir şans verirseniz pişman olmazsınız!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder